6 juli 2008

Newbuying

Åhhh jag är en sån lycklig människa...MITT INTERNET FUNGERAR IGEN! :)

Haha, tänk att man kan bli så glad för en sån simpel sak! Har satt i vårat gamla modem och nu fungerar det utmärkt. Jag har känt mig helt isolerad från omvärlden den senaste tiden, buhuu! Men nu är jag här igen!
Ihelgen har jag varit hos Mikaela, strax utanför Flen. Igår åkte vi till Nyköping och gick runt i solen. Käkade lunch och hade hur trevligt som helst :) Hann gå lite på stan också och jag köpte en väska från Friis som jag är helt sjuukt nöjd med, hihi! Köpte den för presentkortet som jag fick på MQ från tjejerna när jag fyllde 20, så tusen tack tjejer :D
Sen köpte jag en grön (?!) klänning, även den på MQ och ett par svarta skor på H&M. Ett par solbrillor och ett nytt Singstar blev det också! Allt detta på bara en timme!
På kvällen blev det grillat med Annemie, Fia och Melissa.
Nu ska jag försöka på tag på tjejerna så vi kan planera Gotlandsresan :) På tisdag åker vi! Weeey! Hihihi! Ha det fint! pussss

Inga kommentarer: