21 augusti 2008

Barbed wire



Jaha, här ligger jag i min säng och lyssnar på Beatles. Idag har varit en relativt händelserik dag(här snackar vi inte händelserik som Blondinbella-händelserik, utan snarare StinaLee-händelserik). Niklas och Sofia fick bäbisen i eftermiddags :) Jag har jobbat och varit på banken. (och jaaa, jag var tvungen att åka hem och duscha och fixa iordning mig först, allt helt i onödan!) Hann dessutom in till TunaPark efter jobbet, så jag har shoppat lite. Köpte lite håraccocearer, underkläder, en sjal och en mössa. Mikaela har ringt och vi har bestämt att hon ska komma till mig i helgen :D Jag har fixat ett nytt VISA-kort med en egen bild på. Det ska komma inom en vecka :) Valde en bild som jag tagit själv. Lite tråkig kanske.. men jag är nöjd iallafall!

Har beställt en egen almanacka också, som ska få uppgiften att strukturera upp mig lite, hihi. En sån där personlig som typ alla har nuförtiden. Min ska bli svart och grön.. tror jag..eller var det svart och rosa? Har glömt bort vad jag bestämde mig för, haha! Den kommer iallafall inom två veckor. Yeah!

Annars händer det inte så mycket. Jag skulle vilja åka bort ifrån regniga Sverige, men jag vet inte vart eller med vem. Hör om dig om du är en trevlig människa som är sugen på att dra till ett varmare land ;)


Inga kommentarer: