24 augusti 2008

IKEA

Det är tydligt att ingen trevlig människa med längtan om att komma till ett varmare land läser min blogg. Synd! Jag kanske borde sätta in en kontaktannons i tidningen istället!

Ihelgen har Mikaela varit här :) Igår var vi på IKEA och shoppade inredning till hennes kontor. Det var superroligt att shoppa upp någon annans pengar och vi blev asnöjda med våra inköp. Haha, men roligast av allt var när vi skulle lasta in alla våra prylar i Mikaelas bil och insåg att tavlan vi hade köpt var för stor för att vi skulle få in den i bilen. Vi kämpade i en halvtimme med att få in den i bilen och var beredda att såga den mitt i tu. Men vi fick ge upp och skamsna gå tillbaka till 'Byten och Återköp' för att lämna tillbaka tavlan. Typiskt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Provade ni någonsin att fälla fram baksätet?? ^^

Anonym sa...

haha, jag hoppas du skämtar med mig! vad skulle vi ha hållt på med i en halvtimme om vi inte fällde ner baksätet? problemet var tavlan var för bred för att gå in vid inbuktingen vid däcken! typiskt!

M sa...

fortfarande förbannad att tavlan ej gick in :( men men det blev så snyggt i alla fall.!! Grymt bra tjejen! puuuss