24 augusti 2008

Ghost

Hemma igen! Har varit en lugn dag idag. Kom nyss hem från Lindha där vi tittade på 'PS. I love you'. Faan vad det snyftades.. tårna vägrade sluta rinna! Jag tyckte iofs att boken var mycket bättre och den vill jag verkligen att alla ska läsa. Men filmen var helt okej den också :) Saknade några scener och människor bara!


Jag skulle ha städat mitt rum idag. Det var planen iallafall, men det slutade med att jag städade hela undervåningen och när jag kom upp till mitt rum var jag så trött att jag var tvungen att lägga mig ner en stund. Den enda jag orkade fixa var sängen. Så nu har jag bäddat rent, med mitt favoritspöktäcke :)


Alla som läser min blogg måste tro att jag bara sitter hemma och snyftar alternativt jobbar hela dagarna, för det är typ det enda jag skriver om här. Förlåt! Men jag vet liksom inte riktigt vad jag ska skriva för något när jag har varit ute o festat o så.. Jag får väl ta tillfället i akt nu och säga att jag var på öltältet igår. Det blev både en och två cider och jag hade faktiskt en riktigt trevlig kväll! Mikaela var med mig och vi hälsade på alla möjliga och omöjliga kungsörare ;P Hoppas hon vågar komma tillbaka hit igen, hihi!


I veckan jobbar jag måndag till fredag och i helgen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske hjälpa Mikaela att flytta om hon får nycklarna :)

Inga kommentarer: