18 augusti 2008

Book

Idag har jag köpt fyra böcker;
Där regnbågen slutar - Cecilia Ahern
The Dirt - Neil Strauss
Nästa sak på min lista - Jill Smolinski
Lyckans hjul - Kajsa Ingemarsson
Tills imorgon ska jag bestämma mig för vilken jag ska börja med. Har under sommaren läst Spelet av Neil Strauss och PS I love you av Cecilia Ahern. Tyckte jättemycket om båda två så jag har stora förväntningar på deras nyaste :) Tror nog jag börjar med The Dirt ändå.. har hört att den är grym. Men jag måste kanske göra lite research på Mötley Crue först.. jag vet ju ingenting om dom :) Vad tycker ni? Godnatt!

3 kommentarer:

matilda sa...

ja eftersom jag läser typ 3 böcker i veckan ;) så vet jag inte riktigt! ööööh !!!! hiihaa

retzina sa...

hahaha, tack för responsen ;) jag ska tänka på det när jag väljer :P

Lindha sa...

jag har cecilia aherns bok, fast på engelska, den är super :)