19 augusti 2008

Rollercoaster

Hej bloggen! (Varje gång jag skriver det tänker jag på Stina Lees videoupdates med hennes roliga dialekt) :)

Idag har jag jobbat hårt hårt hårt, som alla andra dagar på torpet. Det sköna med den här veckan är att jag bara jobbar dagar och att jag jobbar måndag till fredag. Imorgon kväll ska jag på möte efter jobbet. Kultur och fritidsnämnden! Sen blir det väl tjejkväll va?

Min helg har varit riktigt nice. I fredags hade vi tjejer förfest hemma hos Lindha. En efterlängtad kväll med bara brudarna :) Sen följde jag med dom in på Harrys en stund, men var tvungen att åka hem tidigare eftersom jag skulle jobba på lördagen. Lördagen var hemsk på jobbet och jag var helt slut när jag kom hem.. typ gråtfärdig. Men jag hade bestämt mig för att det inte skulle hindra mig från att ha kul på kvällen. Så jag åkte in till Eskilstuna och gick ut på Nybron med Mikaela och hennes kusiner ifrån stan. Supertrevligt! Helt sjukt roligt hade vi ;) Sov över där och vaknade tämligen sliten på söndagen...

Det är väntans tider på jobbet nu eftersom en jobbarkompis ska få en bebbe, beräknad dag på onsdag. Spännande! Jag kan knappt bärga mig tills när jag får hålla i det lilla knyttet! Myys!
Annars händer det väl inte allför mycket i mitt liv. Orkar inte ta upp några stora funderingar här för jag vill inte ha några kommentarer på dem :) Nu ska jag iallafall drömma mig bort lite i The Dirt innan jag somnar..Imorgon kommer The Hills, säsong fyra ut på MTV och jag läääängtar :)

2 kommentarer:

Lindha sa...

Jag visste inte att de hills kommer idag fick nästan tårar när jag läste det, i love lauren ,)

retzina sa...

hihihi jaa jag var bara tvungen att kolla tio minuter innan jag gick till jobbet imorse :) kunde inte bärga mig!