20 augusti 2008

I don't wanna forget the present is a gift

1. När gick du upp idag?
Klockan 06.50
2. Diamanter eller pärlor?
Haha, inte så ofta man har några äkta direkt.. fast jag tycker nog med mer stenar är pärlor ialf :)
3. Senaste filmen du såg på bio?
Jag tror det var Sex and the City -the movie
4. Favorit TV - program?
The Hills :)
5. Vad åt du till frukost?
En tunnbrödsmacka
6. Vad är ditt andra namn?
Erik, enligt pappa. Men i passet står det Erika.
7. Din favoritmat?
Ändras hela tiden. Ibland är jag bara sugen på mozarellaost ;)
8. Vilken mat gillar du inte?
Grönsaker
9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
Haha, är dom här frågorna från 90-talet eller?
10. Vilken bil kör du?
Volvo V70 eller Volvo S60
11. Vilken är din favoritmacka?
Baguette med skagenröra :)
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Jag står inte ut med människor som mår bra är att trycka ner andra.
13. Vilka är dina favoritkläder?
Jag älskar att spring runt i klänning.. det är så skönt :)
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Förmodligen till USAs västkust :) Eller alternativt Australien
15. Favoritklädmärke?
Hmm.. svårt.. jag kan säga favoritbutik istället och det är nog MQ och Gina
16. Var vill du dra dig tillbaka?
På en varm strand i ett fjärran land ;)
17. Favorit tid på dagen?
När jag kommer hem från jobbet kanske? Eller nej, förresten; den stunden på dygnet när jag duschar. Jag älskar att duscha :)
18. Var är du född?
På Eskilstuna BB
19. Vilken är din favoritsport att se på?
Handboll, friidrott
20. Coca Cola eller Pepsi
Cooola
21. Fotboll eller ishockey?
Helst slipper jag båda
22. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla
23. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr
24. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Njaa.. jag vill flytta från Kungsör.
25. Vad ville du bli när du var liten?
Lärare, prinsessa och ha en bondgård.
26. Bästa barndomsminnet?
Omöjligt att bara välja ett.. men alla somrar i Torpa var underbara!
27. Varit i Afrika?
Nope
28. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej, inte hela :)
29. Varit med om en bilolycka?
Nej
30. Favoritdag i veckan?
Lördag
31. Favoritblommor?
Förjätmigej, pion, orkidé
32. Favorit - snabbmatsrestaurant?
Corner
33 Äger du en cykel?
Jaa, den är röd och fin :)
34. Vem fick du senaste mailet från?
Någon kundklubb tror jag
35. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
IKEA
36. Läggdags?
00.00 och framåt
37. Favoritfärg?
Rosa, grön, svart och blå
38. Hur många tatueringar?
None

2 kommentarer:

Resistansen sa...

Är grönsaker en maträtt eller? :P Jag fattar inte The hills, kan du förklara för mig. Är det på riktigt eller inte??

Anonym sa...

haha, nej men det är den enda mat som jag kan komma på att jag inte äter ;) the hills är på riktigt, men jag anar att de spär på verkligheten lite.. lite extra intriger o så, hehe! visst är det bra?? puss