12 augusti 2008

Guld





Pratade precis med Ida och lovade att jag skulle uppdatera bloggen lite innan jag gick och la mig. Har inga linser i så jag ser inte så bra vad jag skriver, men jag hoppas jag har koll på vart tangenterna sitter :)

Idag gick jag upp i tid för att åka in till Eskilstuna med Jossan och Matilda. Jobbade febrilt hela morgonen med att få i hop en Ellifläta eftersom både Stina-Lee och Elin Kero hade sånna, men förgäves. Resultatet blev en ful fläta, tidsbrist och kramp i armarna. Jag hade för kort hår!
Det första vi gjorde i stan var att gå in på mitt gamla jobb, museet :) Jag skulle skriva på ett papper och tjejerna gick nuts med digitalkameran! Haha! Sen åkte vi in till stan o shoppade lite. Jag köpte ett par adidasskor i svart och guld :) Matilda köpte ett par sjukt grymma gummistövlar!

Sen var jag tvungen att jobba lite.. men det gick bra :) Imorgon jobbar jag dag, på torsdag är jag ledig, på fredag jobbar jag dag och på lördag jobbar jag dag... så då vet ni det :)



ps. tack för att du lyssnade på mig i lördags när jag var full och dum. hoppas jag inte skrämde dig :) ds.

1 kommentar:

jimmy sa...

hej jag undrar hur ofta du använder dina gummistövlar jag använder mina varje dag om du vill höra av dig till mig så får du höra av dig så vi kan prata mera om detta kram