14 augusti 2008

Regn&solsken

Nej nu är det dags för en riktig jävla uppdatering! :) För en gång skull sitter jag faktiskt upp vid datorn, tillskillnad från i vanliga fall när jag ligger ner med datorn på bröstet (så nära för att det oftast är på kvällen och jag har tagit ur linserna).

Jag måste bara berätta om gårdagens roligaste, haha! Jag och Niklas står på jobbet och pratar om en slang som går ifrån hyllan där vi ställer backar med smutsiga glas (som ska diskas) till ett hål i handfatet där överblivet vatten från glasen rinner ner. Niklas visar stolt att han har satt i en stor spik igenom slangen för att den ska sitta kvar i handfatet, eftersom den alltid åker ur och så sprutar det vatten överallt innan man får i den i hålet igen. (Jag inser att det är svårt för er att förstå vad jag snackar om, men jag hoppas ni förstår ungefär! ;)) Precis när kock-Magnus kommer in i disken säger jag;

-Fan vad bra Niklas, det är så svårt att få in den i hålet när den sprutar så jävla mycket!
Hahaha, fan vad dom skrattade åt mig ;D Det är så typiskt Magnus att höra preciiis det han vill höra ;)


Idag har jag dessutom två roliga saker att berätta. Nummer 1; Lilla Anna och jag ska gå på Winnerbäck-konsert klockan 18.00 i Strömsholm :) Det ska bli gryyyymt kul att se min kung igen! Nummer 2; Casper kommer idag och stannar till söndag! Har saknat min lilla dunboll!

Ihelgen jobbar jag ju, men jag hoppas ändå att jag kan ta mig in till Å-festen fredag eller lördag :) Får se hur det går!

Det sägs att efter regn kommer solsken och nu är det faktiskt dags för solskenet tycker jag! På alla sätt och vis!

Inga kommentarer: