29 september 2008

Favorit


Jag antar att man ska skriva sina favorit...


KLÄDER
Skor: Lagom höga stövlar med lagom hög klack ;) Har precis köpt ett par nya
Sneakers: Mina nya Adidas, svart&guld.
Jeans: Lee eller Levis
T-shirt: En svart från Tiger som är stor o skön
Underkläder: Köper nästan bara underkläder på Lindex.. mer än så avslöjar jag inte, haha!

ACCESSOARER
Väska: Min svart&guldiga från Friis
Plånbok: En stor svart som jag har haft jättelänge, men som jag bara ääälskar
Solglasögon: Haha, det blir samma som på tidigare fråga, stora och svarta :)
Klocka: Min D&G såklart, Medicine Man
TEKNIK
Tv: Diggar våran platt-TV i vardagsrummet
Stereo: Lyssnar mest på musik ifrån datorn
Mobiltelefon: Min nya SonyEricson
Mp3: Den lilla rosa Ipoden :)
Dator: Min älskade Sony VAIO

BADRUM
Tandkräm: Colgate.. dom har godast smak :)
Tvål: Dove! den luktar så mycket... tvål! ;)
Parfym: YSLs Baby Doll, som jag hade för många år sen. Den är den godaste jag haft :)
Medicin: Haha, mina små creon-tabletter kanske? Annars Alvedon.
Vitamin: Blutsaft ;P
Huvudvärkstablett: Alvedon eller Ipren

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: LOKA med smultronsmak
Vin: Vitt, sött, tyskt ;)
Bröd: Ciabattia
Glass: Ben&Jerrys chokladglass med brownies.. MUMS!


HEMMA
Säng: Min egen :)
Lakan: Jag älskar att bädda rent och jag älskar att köpa lakan, så en favorit blir svårt. Men kanske mina lakan med spöken på?
Espressomaskin: Dricker inte kaffe
Kylskåp: Är rätt avis på det som Leila har. Ett rosa från SMEG :)
FÄRDMEDEL
Bil: Våran Volvo S60
Taxibolag: Taxi Gotland :)
Cykel: Min röda

ÖVRIGT
Frisörsalong: Salong Hårmodet i Strängäs.
Bank: Handelsbanken såklart.. ni vet väl vem som jobbar där?

Inga kommentarer: