29 september 2008

Måndag

Idag är det måndag och jag är ledig. Ledig dag betyder oftast soldag för mig :) Så även idag. Jag har varit och solat på badhuset i deras nya solarium och det var alldelles underbart! Imorgon och på onsdag jobbar jag kväll, på torsdag är jag ledig och på fredag jobbar jag dag. Jag funderar på att åka in till Eskilstuna och klippa mig imorgon.. men då krävs det ju att jag får en tid :)
Jag har varit nere på Romantica och köpt blommor till ett litet arrangemang som jag har ställt på trappen :) Höstinspirerat med pumpor och äpplen och vildvin!
Så har jag skickat in en jobbansökan till ICA i Sälen :) Vore sjukt kul att vara där uppe i vinter. Hoppas hoppas hoppas!

I natt kommer nya program med både Gossip Girl och The Hills upp :D Och snart är de Idol! Vilken kväll, haha!

Inga kommentarer: