22 september 2008

Godnattpuss

Jag avbröt mitt senaste inlägg lite väl kvickt! Kvällen blev iallafall perfekt :) Hela huset sjöng "Ja må hon leva" så jag rodnade och Joline och Mikaela gav mig mina favoritörhängen i present! Gullungar! Ida skötte sig exemplariskt genom att ringa hela dagen (utan att jag svarade) enda tills jag svarade klockan ett på natten.. då hade hon samlat ihop hela sitt jobb och alla sjöng för mig :D Så himla fint!!
På söndagen åkte Mikaela och jag tillbaka till Jolines hus för att se det i dagsljus också :) Det kommer att bli superbra...trädgården är enorm!! Sen åkte vi hem igen, med ett stop på IKEA i Örebro. När jag kom hem var det bara att byta om för ytterligare firande.. kusinerna i från Västerås och grannarna i från Torpa kom och grattade! Så mysigt!!
Behöver jag säga att jag är supernöjd med min födelsedagshelg?
Nu ser jag fram emot första helgen i oktober, då det verkar som om många utflyttade själar tänker ta sig tillbaka till Kungsan ett slag :) Det ska bli toppen!
Ta hand om er och sov gott! //godnattpuss

Inga kommentarer: