13 oktober 2008

About me

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Piggare än jag borde. Ska sova nu egentligen!
Är det nåt du absolut inte äter: Jaa, sallad av alla dess slag & blodpudding
Kläder just nu: Jeans och svart linne
Musik just nu: Knäpptyst eftersom resten av familjen sover ;)
Vad sa du senast: Godnatt!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Jag skulle vilja leva under barocken o gå runt i stora byltsiga klänningar :) Alternativt skulle jag vilja varit tonåring på 80-talet!
Längd och vikt: 1,60 Vikt säger jag inte! :P
Hur många kuddar sover du med: Fyra rektangulära och en rund :)
Favoritväder: Vindstilla, soligt, fast lagom varmt!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mat, en vän och en bok
Spelar du nåt instrument: Jag har spelat piano, men jag kan inte precis säga att jag är något proffs,hehe!
Morgon- eller nattmänniska: Haha, jag tror ni vet!
Sparare eller slösare: Oj, det beror på vad det handlar om! Jag är nog en liten slösa i de flesta fallen. Jag unnar mig saker!
Vem är viktigast för dig: Min familj och mina vänner
Bästa film: Hundtricket
Tror på liv på andra planeter: Ja, hoppas !
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja :D
Har du några homosexuella vänner: Nej inte som jag kan komma på/vet.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jag svarar ja för det låter så vackert!
Hur många barn har du/vill du ha: Hmm, jag kan nog tänka mig rätt många barn faktiskt :)
Bio eller promenad: Haha, det svarade jag ju på i inlägget innan
Snarkar du? Näee, oftast inte. Bara om jag är förkyld!
Rädd för insekter? Jaaa, tvestjärtar får mig att drömma mardrömmar
Äckligaste insekten: Tvestjärt
Bästa bok? Senaste jag diggade var Carolina Gynnings, Ego girl?
Vad vill du jobba som? Om jag det visste! Florist?
Pizza eller hamburgare? Pizza
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökigt!! Men jag har full koll på allt ändå!
Gungar du på stolen? Nej det är jag för feg för ;)
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej!
Hur många syskon har du? Ett
Vad är du mest rädd för? Döden.
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Om det behövs
Gillar du att sjunga? Jaa, jag sjunger hela dagarna! Jag har alltid en låt på hjärnan :D
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Jag gick Kemi/Fysik för att ha en bra grund och kunna läsa vidare utan att vara tvungen att läsa till kurser. Valde en skola med riksintag för att komma ifrån Kungsör.
Anser du att du är stark? Fysiskt; ja ganska. Psykiskt; jaa, det krävs nog en del för att knäcka mig. Det finns ju dom som har försökt!
Brukar du sola? Jaa
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten och kollar upp i taket samtidigt :)
Röker du? -
Snusar du? Nej
Kaffe, te eller inget? Inget

Inga kommentarer: