12 oktober 2008

SF

Idag fick jag ryck så jag skriver två inlägg! Det är bara för att jag är alldelles rödgråten som jag fick för mig att jag skulle skriva några ord igen. Har precis tittat på "Se upp för dårarna". Riktigt bra film! Jag älskar svensk film faktiskt. Jag tycker att amerikanska filmer är för mycket, ofta. Ni som känner mig väl vet att jag tycker inte så mycket om att kolla på film. Någon har tjatat många gånger om att vi ska gå på bio, och jag säger bara att jag hellre tar en promenad. Sorry, men så tråkig är jag! Fast som sagt, ska det vara något är det svensk film som gäller. Hundtricket, Vingar av glas, Såsom i himmelen, Se upp för dårarna, Den bästa sommaren, Jalla-Jalla, Masjävlar osv.. Jag tror det är för att jag känner igen mig bäst i dom filmerna. Det är Sverige liksom. Jag kan bara säga vad jag tycker :) Sen säger jag inte att jag är någon filmexpert heller :)



Inga kommentarer: