12 oktober 2008

Goding

Idag har jag gjort en riktigt god gärning! Jag skulle köpa spolarvätska på en såndär automat där den redan är klar så man bara fyller i den direkt, på samma ställe som man tankar. När jag skulle stoppa i mitt kort i hålet så satt det redan ett kort där i. Det var ingen där innan mig så jag gick in till kassan och lämnade kortet :) Tur för den som glömt det att det var jag som kom efter och inte någon ond människa, hihi!
Mikaela har också gjort en god gärning och köpt en väska på Body Shop, dom ger 40% av pengarna till utsatta barn. Det var väl en riktigt fin sak, tycker ni inte?
Igår var vi ute på krogen. Jag var sjuukt förbannad på alla jävlar som klev på mig o spillde drinkar på mig och puttade på mig. Fan, det är inte lätt o va 1,60 asså! Alla tror typ att dom kan gå över mig.. Suck! Förutom det hade vi en jättetrevlig kväll :) Drack lite vin hemma hos Mikaela o tog det lugnt!
Idag har varit en solig och fin dag :) Vi har varit nere på stan och fikat lite! Nu väntar jag på att mina potatisklyftor och schnizeln ska bli klar så att la familia kan äta! puss&kram

Inga kommentarer: