11 oktober 2008

Helg

Hej hej!

Idag är det lördag. Min favoritdag på veckan, oftast :) Idag mår jag inte precis toppen eftersom det blev ett och annat glas igår. Så jag är lite seg skulle man kunna säga :)
Jag var ju ute med jobbet igår och bowlade i Köping. Det var helt sjukt mycket kungsörare där! Hur det gick för mig på bowlingen kommer jag faktiskt inte ihåg, haha, men det var en riktigt trevlig kväll iallafall! Vi snackade mycket skit och det var jävligt skönt att få allt som man tycker bekräftat. Jag är inte ensam!

På måndag skulle jag egentligen titta på en lägenhet, men eftersom jag är en klant och schemaläggaren är osmidig så får pappa åka o kolla på den åt mig istället. Berättar mer om det sen!


Missade Idol igår, men jag hörde att Jesper åkte ut. Det var väl rätt bra. Kollade precis på Annas uppträdande.. ryyysningar! Jag älskar den låten, och faaan vad bra hon gjorde den!

3 kommentarer:

Anonym sa...

nämen hej, ska du kanske flytta till en lägenhet? i vilken stad? puss kram sofian

matilda sa...

ty. men redan. haha. haha, vad är du inte ensam om, vad fick du bekräftat? ;) är det kanske om en person på ett visst jobb? haha.

lägenhet säger du! :D

retzina sa...

Sofia - Jaa, det kanske blir så :) vi får se! I Eskilstuna ligger den! Spännande :D Saknar dig gumman, när är du i Sveriget igen? ;)
Matilda - Haha, jaaa tyyyp :P Du vet vem o var :P Miss you