7 oktober 2008

Frukost

Åhhh, jag har precis tagit ett bad i min alldelles egna jacuzzi :) Det var underbart efter en hård arbetsdag :) Nu är jag varm och mjuk, hahaha!


Idag var Lea tillbaka på jobbet efter en resa till Finland. Jag ringde ju henne på mobilen en morgon förra veckan för att tala om att vi skulle äta frukost (som vi brukar göra för att dom i städ ska hinna äta innan vi plockar undan frukosten). När Lea svarar hör jag att hon låter en aning förvånad, men jag säger, precis som jag brukar att "nu äter vi frukost!". Det är tyst i andra änden. Jag upprepar "Leeea, vi ska äta frukost nu!". Sen hör jag ett asgarv i luren. "Men Malin, jag är ju i Finland". Hahaha! Oooops, jag har visst lite dåligt koll på läget ;)
Nu ska jag kolla på nya avsnitten av GG och The Hills! Godnatt gullisar!

1 kommentar:

matilda sa...

snaaaaaaaaaaaaaarrrrrk.