15 oktober 2008

Blogawards

Hej hej bloggen! Jag satt precis och kollade igenom vilka som kommer på Vecko Revyns blog-award och blev lite förolämpad. Jag är ju inte med! Hur kunde det komma sig? Jag som har typ världens största blogg men lätt över 30 läsare per dag. Asså jag fattar inte? Kan någon förklara? Vad är det som krävs för bli bjuden egentligen?

Haha, skoja! Sitter här och funderar på vad jag ska ta tag i. Funderade på att börja riva i kartongerna nere i källaren, eftersom dom snart ska upp. Men jag orkar inte. Har iallafall städat mitt rum, så nu ser man en del av golvet och garderodsdörrarna går rättså bra att stänga :)
Tror att jag ska åka in till Tuna och kolla lite på tapeter till my appartment!
Jag har helt tappat matlusten nu när jag varit hemma i två dagar. Idag har jag ätit; två ipren, en järntablett, ett rosenbröd, en pinnglass och en vaniljbulle. (Och jaa, jag är medveten om att alla dom grejer som räknas som mat är onyttiga :P). Jag är inte så bra på att vara sysslolös. Jag borde jobba jämt egenligen. Åtminstone så länge alla andra jobbar!

2 kommentarer:

matilda sa...

OOmmm du ska in till v-ås mallan, kan du väl fixa min klocka??? vore typ hur gulligt som helst!!!! ;)

retzina sa...

haha jaaa det är klart!! jag ska försöka, men jag kan inte lova att det går ;)