26 oktober 2008

Jag får spader


Om retzina var en av "färgerna" i en kortlek skulle hon vara spader. Jag gillar spader :) Hon är spader dam! Vilket kort är din favorit i kortleken?



Idag har jag jobbat, och fixat i min lägenhet. Nu är den redo för tapetsering och tapeterna är påväg :) Det blir dom här på en fondvägg! Resten blir vitt. Jag tror det kommer bli superbra och jag bara längtar tills jag kan flytta in. Ska försöka packa ihop alla grejer i mitt rum imorgon efter mötet efter jobbet. Jag skulle behöva åka in till IKEA snart också. Bord, stolar, spegel, förvaring och skohylla behövs. Min älsklings sak i lägenheten just nu är mina små apor. Jag älskar dom! När jag är full med slipdamm och alla mina naglar har gått av så tittar jag bara lite på dom o så ler jag igen :D

Nu ska jag sova! Ha det fint! :) Sleep tight!
PS. Ni har väl sett att Blondinbella är tillbaka? ;) DS.

Inga kommentarer: