27 oktober 2008

Grafisk form

Hej på er :)
I morgon är första dagen på min kurs. Jag är lite nervös, men jag tror det kommer kännas bättre när jag sitter i klassrummet imorgon och vet vilka som ska gå kursen med mig och lite mer om vad kursen handlar om :)
Allt det här ska vi iallafall hinna med under fem veckor;
  • INL1, 2 högskolepoäng, Inlämningsuppgift, övningsuppgift. Bokomslag
  • INL2, 2 högskolepoäng, Inlämningsuppgift, övningsuppgift. Affisch
  • INL3, 1 högskolepoäng, Skriftlig uppgift 1
  • INL4, 1 högskolepoäng, Skriftlig uppgift 2
  • SEM1, 0,5 högskolepoäng, Analysseminarie
  • SEM2, 0,5 högskolepoäng, Seminarium. Delredovisning
  • SEM3, 0,5 högskolepoäng, Seminarium. Slutredovisning
Det ser rättså mycket ut.. men men.. nu ska jag inte stressa upp mig över det!
Idag har jag jobbat, varit på möte, varit på IKEA och varit i lägenheten och lämnat grejerna från IKEA :)

Inga kommentarer: