28 oktober 2008

Skola

Heeeej :)
Nu har jag kommit hem ifrån min skola, första lektionen! Det gick superbra och jag tror verkligen att den här kursen kommer att passa mig perfekt! Alla uppgifter känns roliga och klassen verkar bra! (Svårt att avgöra redan men ;) ) Guuud vad skönt det känns!
Nu sitter jag i min lägenhet. Har hittat ett trådlöst nätverk att snåla på, hihi! Jag har precis försökt att sätta ihop köksbordet som jag köpte på IKEA igår. Det gick sådär, så jag får nog be pappa istället! Ska snart gå ner till tapetaffären här nere på gatan och köpa en tapetkniv. Ikväll ska ju pappa och jag tapetsera :)
Har precis ätit lite lunch; makaroner och ost- och tomatsås. Mums! Första måltiden i lägenheten, haha! Hoppas resten blir lite mer culinariska, hehe!
Det blev ett ryckigt inlägg, men det är bara för att jag vill sätta igång med allt nu! Har läxa till imorgon också.. ska läsa lite i en dyr bok som jag nyss köpte!
pussss gullisar

1 kommentar:

matilda sa...

nice malin! fan va kul.
det där fixar du lätt.