5 oktober 2008

Kanelbullar och spikmatta

Hallå hallå!
Lite dåligt med inspiration idag eftersom det är bakissöndag och mina fingrar är skakiga och kalla. Helgen har iallafall varit väldigt trevlig :) I fredags var jag hemma hos Jonas med Ida o Malin och en massa fler.. kändes lite som en reunion på något sätt :) Mysigt iallafall att träffa alla gamla buddies och kolla på Idol. Senare på kvällen åkte jag in till Arboga och hämtade lillebror och hans kompisar. De var aningens missnöjda med sin iskalla kväll utanför pizzeria Fellini, haha! Tänk vad skenet (av Arboga) bedrar ;) De hade nog förväntat sig något "hetare", haha
Igår jobbade jag lite på torpet och förberedde för festen som var på kvällen. Gick hem och sov en stund och vid sju gick jag hem till Jossan och vi hade en riktigt trevlig förförfest :) Lite senare åkte vi till Dan på 25-årsfest där de andra tjejerna var :) Vid elva kom bussen och hämtade upp oss och vi åkte in till Eskilstuna och gick på Statt :) Kvällen gick i en rasande fart! Jag fixade in Ida, Malin och Hanna genom VIP-dörren, haha! Dom var lika nöjda som jag var :D Vid halv tre var det hemfärd och innan det gick Mimsan och jag till Subway och köpte macka. MUMS!
Gud vilken dålig beskrivning av kvällen, men jag är alldelles för trött för att orka skriva något mer personligt. Sorry!
Imorgon jobbar jag kväll med Lena. Skriver resten av mitt schema under dagen imorgon :) pusspuss

Inga kommentarer: