2 oktober 2008

Vårrullar

Hej kära läsare :)
Nu har jag precis räknat ut hur många som röstade på Idol i förrgår kväll. 56 666 stycken. Det skiljde 1,5 promille mellan Rasmus och Jesper. Det var 85 röster. Efter lite uträkningar har jag räknat ut att 56 666 röster skickades in. Någon som kan säga om det stämmer? :)
Haha, märks det att jag har lite o göra om dagarna eller?
Rasmus säger på intervjun efter programmet att alla utom han röstade på sig själva under programmet. Undra hur många sms dom hann skicka.. Någon med snabba mobilfingrar och mycket pengar kanske gick vidare oärligt. Eller? Lite roll borde det ju faktiskt spela när alla röster totalt bara är 56 666!
Jaja, skit i det! Jag är inte så ledsen över att Rasmus åkte ut. Har ingen favorit än så.. skulle vara Lars eller Anna isf :)
Snart ska jag iväg och klippa mig.. inte i Strängnäs den här gången faktiskt utan i Kungsör (Anh, om du läser det här, förlåååt!). Har ingen aning om hur jag vill ha det så det kommer bli lite jobbigt.. men jag tror att jag ska klippa luggen lite kortare igen och håret ska åtminstone toppas. Tycker ju om min längd, men det är så himla slitet så...
Nu ska jag käka vårrullar! Ta hand om er! Vi hörs senare!

1 kommentar:

M sa...

ahhaha, bra jobbat!! så inte bara att du spenderar "tiden koll" utan även att räkna på det, hahah, saknar matte lektionerna eller???
sötis..

o en annan matte tilllägg.
EN arbetsdag förkortar livet med hela ÅTTA TIMMAR!!! O sen sover vi bort ÅTTA TIMMAR = 16 TImmar plus Malin´s idol = 17.5 så japp gumman det är då 6.5 timmar kvar :P hihihihi