12 november 2008

Hjälp

Jag har precis varit med på en livechat med Lauren på MTVs hemsida :) Det var coolt! Haha :) Hon berättade att hon aldrig har varit i Sverige.. annars var det inte så mycket vettigt som kom fram tyvärr ;P
Förresten, jag glömde att berätta förrut, det var en kille som kom fram till mig idag när jag var påväg hem från stan. Han typ vinkade mig till sig och frågade om jag visste vart Gamla stan låg. Jag skrattande och svarade att han var i Gamla stan. Han gav sig inte med det. -Bor du här? Jag blev livrädd och sa neeej. Haha! -Nehe, vart bor du då? -Ehh, jag bor därborta. (jag pekar åt något helt annat håll) -Jahaa, får jag komma hem till dig? Jag blev ännu mer rädd och svarade medans jag började gå därifrån -Neeej...

Haha, nu undrar jag lite vad han tänkte med det här. Hade han möjligtvis kollat på 'Färjan' alt. läst 'Spelet'? Jag fattar inte.. tyckte det var creepy!

Inga kommentarer: