12 november 2008

Skogen



Jag har precis varit ute i Torpa och gått i skogen. Grymt skönt! Så himla lugnt och stilla. Jag var egentligen där för att leta efter får att ta kort på, till ett arbete i skolan, men jag hittade inga. Antar att alla små fluffiga får har fått gå in för vintern. Typiskt! Jag får köra på min andra idé istället.


Nu sitter jag och väntar på att posten ska komma så att jag kan åka in till Eskilstuna. Väntar på ett papper från polisen. Tänkte att jag skulle åka in till lägenheten och lämna av alla mina jackor och skor och några stolar och min rullkudde :)


Ikväll ska jag jobba på torpet, imorgon med och på fredag ska jag jobba på en Volvofest på museet. I helgen bär det av till kusinerna i Bankeryd. Vi ska baka pepparkakshus! Huvaligen vad tidigt!!






Ska fixa lite käk nu! Ta hand om er! pussss

Inga kommentarer: