19 november 2008

Snö


Nu snöar det untanför mitt fönster. Det är riktigt vackert att titta ut ifrån sjätte våningen på alla små flingor som flyger neråt :) Det är till och med vitt på marken nu! Vi får väl se hur länge den stannar där. Jag har faktiskt längtat lite efter snö den senaste tiden eftersom det har regnat typ varenda dag sen jag flyttade hit till Eskilstuna. Jag hatar att bli blöt! Jag blir hellre kall och snöig :)


Jag har precis unnat mig lite Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie. Muuums! -säger jag bara :) Snart kommer mamma och Anne-Marie hit och hämtar mig för jag tänkte att jag ska vara hemma och plugga imorgon eftersom jag är ledig. Jag har fått för mig att jag koncentrerar mig bättre hemma i Kungsör. Här börjar jag bara städa eller diska eller göra något annat som jag inte ska. Blogga!

Inga kommentarer: