19 november 2008

VAD GÖR DU NÄR KELDA GÖR JOBBET?


Hallååååå! Om det här var en blogg med ljud skulle ni höra mig sjunga "just idag är jag stark, just idag mår jag bra...". För idag är det är bra dag. Det går bra med skolarbetet och det regnar inte ute. Vad mer kan man begära? ;P

Igår morse åkte min vän Mikaela till USA och hon ska vara där i två veckor. Två veckor som jag ska vara i Eskilstuna utan henne. Men jag kommer (som tur är!) ha rättså mycket att göra i skolan eftersom alla inlämningar ska vara klara nästa fredag. Vad ska ni andra göra dom närmaste veckorna? Någon som vill komma o hälsa på mig snart kanske?

Igår var faktiskt lilla Annas mamma, Kerstin, och kollade på min lägenhet :) Jag fick två jättesöta ljusstakar som inflyttningspresent och hon sa att hon tyckte det var jättemysigt hos mig, hihi! Det tycker jag också :)

Nu ska jag återgå till min analys av den grafiska formen på Keldas reklam för soppor och såser. Seee yaaah! pusspuss

Inga kommentarer: