1 december 2008

God Jul

Jag sitter i min mysiga lägenhet och äter fil ur ett glas och kollar på en massa gamla avsnitt av Laguna Beach. Det finns ju bättre serier, men dom har jag redan sett alla avsnitt på så man får ta det som finns ;)


Pappa ringde och frågade vart jag var någonstans. Jag skrattade och sa att jag var i min lägenhet, där jag bor numera. Det verkade som om han hade glömt! Hehe!

Har smuttat lite på årets julcider, tror det är ingefära eller något sånt konstigt i den. Den var rättså god iallafall, fast jag har tröttnat lite på cider i allmänhet. Wine is the shit! Tyskt riesling framför allt! Tänk vad konstigt det är hur mycket ens smak kan ändras. I framtiden kanske jag till och med kommer att tycka om rött vin och whiskey(?!). I curse that day!

Så har jag ätit den första chokladbiten i min chokladkalender, med Nalle Puh på, som jag fått av Mikaela :) My sweetiepie! Så lite julstämning har jag minsann med julcider och chokladkalender. Imorgon blir det julgardinerna som åker upp!

Godnatt babies! pusspuss

Inga kommentarer: