2 december 2008

Money money money

Alltså det är helt sjukt! Två grejer är helt sjuka idag! Grej nummer ett som är sjuk idag är att min hall är full av reklam. Jag skojar inte när jag säger att jag får tjugo olika reklamblad varje dag! Det är heeeelt galet! Nu har jag skrivit en lapp till dom som lämnar reklamen. Jag vill bara ha IKEA-katalogen. Kan man specificera sig mer än så tror ni? Typ "Jag tar gärna IKEA-katalogen, två reklamblad från olika elbutiker i veckan, H&Ms reklam går också bra, men fan inte Lindex, bara återvunnet papper som inte har tagit något ifrån regnskogen och ingen leksaksreklam överhuvudtaget.." Eller?
Det var bara tur att jag hittade min elräkning mitt ibland all färgsprakande julreklam. Eller tur och tur.. det var ju lite tråkigt för där kommer grej två som är helt sjuk! Jag har bott här i min lägenhet sen typ början på november. Kan ni gissa vad min elräkning var på? 637 kronor!! Hjääälp säger jag bara, vilka snygga jeans jag hade kunnat få för dom pengarna! Typiskt!
Ikväll blir det tjejkväll :D Både Jossan och Ida är hemma så vi ska hem till Mimmi och Sandra och Elin också! Myyyys! Mina babies :D

Inga kommentarer: