4 december 2008

Saffranskka

Hej bloggen! Idag är det snö ute igen och det känns lite mer okej att gå till julbordet helt plötsligt. Den 14:e ska jag gå och äta julbord med familjen faktiskt. Jag behöver ju inte betala så :) Haha, annars hade jag inte gått!
Jag vet inte om jag har sagt det, men mellan den 21 och 22 december ska vi åka på julresa med jobbet. Jag försökte pressa Thomas på vart vi skulle åka igår. Men han vägrade. Hehe! Stoffe sa att Johan inte har berättat för Thomas för att han bara försäger sig hela tiden. Det förnekade Thomas, haha! Men jag och Stoffe är iallafall överens om att det blir ett SPA någonstans i Sverige. Det vore det underbaraste!
Idag har jag varit hemma och lagat mat och tvättat och diskat och dessutom bakat en saffranssockerkaka. Nu luktar det jul här i huset :)
Om någon är intresserad av två paneljulgardiner kan ni väl säga till för jag tänkte skänka bort dom. Jag har fyra fast jag bara behöver två! Ser ut såhär; http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=77166521#pic

Inga kommentarer: