8 december 2008

Kyckling


Tjenixen mina vänner! Idag är jag rättså seg efter en hård vecka. Det känns lite som att det ekar i mitt huvud för jag är så utmattad. Men men. Idag är jag ledig så jag har sovit länge och snart tänkte jag gå ner på stan och kolla lite efter julklappar :) Ska bara äta kycklingwraps först! Har varit sjukt dålig på att uppdatera dom senaste dagarna, men det är bara för att jag har jobbat så mycket. Bara jobbat och sovit nästan. Umgått lite med Ida och Elin har jag gjort också :) Det var mys! Käkade lunch ena dagen och var inne här i stan en annan. Sen var jag med Jossan och hämtade Lindha och Matilda i Örebro i fredags natt. Halv fem var jag hemma.. men det var värt den lilla tiden med mina sötisar.

I veckan blir det jobb tisdag till lördag och på söndag ska jag äta julbord med familjen och lilla Annas päron :) Haha, fast det är lite hemligt! puss på er, jag skriver mer sen!

Inga kommentarer: