17 december 2008

Trasdocka

Hej bloggen! Här sitter jag hemma och väntar på att Elit och Jossis ska komma hit så att vi kan käka lite lunch :) Det blir pastasallad!
Jag har jobbat måndag tisdag nu och ska jobba enda till på lördag. Det är sjukt hur svag jag har blivit under tiden som jag var sjuk. Jag blir typ irriterad på mig själv på jobbet för att jag bara orkar lyfta hälften av det jag brukar orka. Och jag kan typ sova hur mycket som helst. Jag är fan trött hela tiden. Beror det på mörkret? Fan det är tråkigt iallafall, jag vill vara pigg och alert!


Mitt favorit katteri med ragdollkatter fick en kull i november och nu har dom lagt upp bilder på dom små tussarna och dom är heeeelt underbara. Jag är såld! Vill verkligen verkligen verkligen ha en ragdoll! Åhhh!
Nu kokar pastan! pusssssss

Inga kommentarer: