16 december 2008

Brody

Jag tittade precis på The Hills, vilket jag gör varje tisdag (det är min favorittradition i veckorna) och nu längtar jag lite till säsongsavslutningen nästa vecka :) Haha! I slutet av månaden har både Whitneys och Brodys egna realityshows premiär. Wii! Ni känner mig.. jag kommer följa all of it!

Igår jobbade jag på torpet. Var nästan själv på stället för vi hade inga gäster. Men det var grymt skönt! Jag behöver få upp konditionen lite igen, den typ försvann under mina tre sängliggande dagar. Su på jobbet sa att jag har gått ner i vikt.. hehe jag tror inte att det stämmer och jag vägrar att kolla :) Men det var ju iallafall något positivt med sjukdomen isf. Tyvärr bara muskler som försvann känns det som, haha! Ikväll ska jag jobba igen och fixa några nya musklisar!
Igår gjorde jag en insats mot finanskrisen och köpte julklappar till min familj. På internet, eftersom jag var waaay to dizzy för att komma in till någon butik. Appråpå butik så kan jag berätta att min vän Mikaela har fått jobb på H&M på TunaPark :) Grattis baby! (Hoppas det är okej att jag skriver det här). Är verkligen jätteglad för hennes skull! Hihi!
Nu ska jag förbereda mig för jobbet! pusspuss

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv; Jag vet inte, jag har för mig att den kommer ifrån Betsey Johson. Men jag är inte säker på ifall jag blandar ihop det med en annan jacka.