17 februari 2009

Frågestund

Tänk om man vore en så stor bloggerska att man kunde ha frågestund och någon faktiskt frågade något. Det vore coolt. Eller, det skulle vara jobbigt om jag var typ som Kenza så att jag var tvungen att stänga ner frågestunden efter fem minuter för att jag redan hade 500 frågor. Men lite lagom vore fint :) Haha! Det är bara det att typ alla som läser min blogg känner mig (tror jag), så dom kan liksom fråga mig direkt om det är något. Hmm.. Om det nu iallafall är så att någon läser min blogg och vill ställa en fråga så har ni iallafall chansen nu :) Haha!
Förra torsdagen var det faktiskt 35 unika besökare på min blogg, det var det mesta under förra veckan, men det ligger där omkring resten av dagarna också :) Så fråga nu vafan! Någon av alla 35 måste väl undra något ;)

Inga kommentarer: