18 februari 2009

Proud

Skönt att jag slapp stänga ner frågestunden efter fem minuter, puh! ;) Haha!

Måste bara berätta att jag är så stolt över mig själv idag. Jag har precis lyckats äta en knäckebrödsmacka till frukost och det är verkligen sällan det händer att jag får i mig något mer än en kopp choklad till frukost. Fan vad jag är bra! Snart ska jag iväg till jobbet. Jobbar till fem, så sen drar jag nog bara hem o slappar :)



Har glömt att säga att Fia är i Sverige. Fast i Åre tyvärr så jag har inte riktigt listat ut än hur jag ska kunna träffa henne. Jag har typ natten mellan söndag och måndag på mig ;) Haha, fast nu ska jag jobba på måndag så... Saknar Fia helt sjukt mycket. Pratade med henne i telefon i över en timme i måndags. Vill bara att hon ska komma tillbaka till Sverige så att jag får se henne oftare :) Kanske kanske kanske till sommaren :D


Måste dra! Vi hörs! pusssss

Inga kommentarer: