10 februari 2009

Hoj hoj

Idag har jag haft en riktigt stressig dag. Jag har på förmiddagen lagat mat åt 80 barn helt själv! Är faktiskt jälvligt imponerad över att jag ens klarade det. Helt sjukt! Panerad fisk och potatis och sås, och jag panerade var enda fiskbit för hand. Jag har liksom aldrig stått i ett storkök förrut. Var så stressad så att jag har ont i bröstet nu. Andas! :0) Imorgon ska jag vara där igen, men då får jag hjälp av en till tjej! Tur det, annars hade jag typ dött!
Nu ska jag gå och laga mat till familj (haha, det är en ständigt fixande!) pusssss

3 kommentarer:

matilda sa...

aaah nice asså :) nu blir tjejerna glada! det blir så mycket bättre och mysigare såhär. gå till krogen liksom :)

ha de!

Anonym sa...

jag blir ju riktigt stolt över dig syster! du får gärna komma och laga mat till mina usabarn här också, men dom är jäääkligt kräsna haha

retzina sa...

matilda: jaa fan vad mysigt! jag har längtat efter en riktig partykväll!
syster: du är sööt! jag vill verkligen komma och hälsa på dig och då ska jag visa dom där bratsen lite riktig svensk husman, haha!