9 februari 2009

Varmt

Idag har jag vaknat med ett ryck tre gånger. Jag antar att det innebär att jag är bra på att somna om. Först vaknade jag klockan åtta av att B på Haga ringde och frågade om jag kunde jobba. Andra gången vaknade jag av att mitt alarm ringde. Tredje gången var den roligaste av alla gångerna för då vaknade jag av att någon plingade på dörren. Panik! Haha, jag drog på mig min morgonrock och tittade i nyckelhålet. Det var min handyman som skulle kolla att det var tillräckligt varmt i lägenheten och han gick in med huvudnyckel innan jag hann stoppa honom. Hjälp, där stod jag imorgonrock och med glasögonen på sned. Men han skämdes inte för det utan kom in och försäkrade sig om att värmen var okej, innan han gick igen. Hahaha!
Förövrigt så kan jag berätta att det är sol ute idag :) Lovely!

Inga kommentarer: