13 mars 2009

Skrattar bäst som skrattar sist

Hahahahahahaha! Efter en del rotande i garderoben med mammas och pappas gamla kläder i hopp på fynd hittade jag något så fantastiskt som en hel overall i getskinn. Jag skrattade så jag storknade och nu måste jag bara få reda på vem som har ägt den!! Jag var såklart tvungen att sätta på mig den och jag skrattade inte direkt mindre efter att jag gjort det. Men skrattar bäst som skrattar sist. Jag har precis ägnat en kvart åt att få av mig djävulskapet och var till slut tvungen att ha sönder dragkedjan för att få av den. Hahahahah!

5 kommentarer:

Anonym sa...

HAHHAHHAHAHA!!! vems vaaaar det?

Anonym sa...

ja :O jag hörde de för ett bra tag sen men glömde ändra det! Ska fixa de nu tack för att du påminde mig :)

Anonym sa...

Om du älskar The Hills så drar jag igång en the hills tävling på min blogg där du kan vinna dvd boxen säsong 2! Kika in och var med och tävla du också! :)

retzina sa...

hahahha, det var mammas och hon berättade att hon hade haft den i sin ljuva ungdom när hon hade en kille med motorcykel!

Anonym sa...

Hej tjejen :) hoppas allt är bra.. kom in på din blogg på nå sätt. jättefin :) kul o läsa lite o se att du har det bra... älskar din väggdekor också!! ta hand om dig. kram paulina