19 mars 2009

Lately

Idag har jag suttit ute på våran altan i solen, men en filt svept runt mig och målat. Knöglat ihop papper, och målat nytt. Gör om och gör rätt :) Det är mycket som ska målas den närmaste tiden.. Men fan vad fint det är att kunna sitta ute och inspireras.
Har gått och nynnat på Anna Ternheims I say no hela dan och när jag skulle spela den på min winamp upptäckte jag att jag inte hade några låtar av henne på min dator längre. Katastrof! Tur att det finns youtube så man kan spela låtarna där :) Jag såg Anna live under Winnerbäcks turné för några år sen. Han spelade på Stålforsskolan och Anna Ternheim var förband (heter det så även fast hon är soloartist?). Då hade jag ingen aning om vem hon var och bemödade mig inte ens om att be om en autograf när hon satt och signerade skivor efter koncerten. Haha!
Anna, jag och hennes kompisar var totalfokuserade på att få affischen av Lasse signerad av honom, och vi lyckades faktiskt.. även om vi fick tjata i typ en timme på hans bandmedlemmar. ;) Anna, kommer du ihåg?




Imorgon ska jag vara med kultur&fritidsnämnden hela dagen på Runevallen. Från åtta till fem. Det kommer bli en bra dag :) På kvällen ska vi fira Elin, som jag berättade förrut, eftersom hon fyller år på lördag! Mysmys med mina gullisar.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha jaaa! så klart jag kommer ihåg!! vi lyckades ju och allt :)