18 mars 2009

Little Miss Sunshine

Åhhhåhhhåhhåhh, vilken underbar daaa! Det finns inget som gör mig så glad som solen i Sverige. Idag har Matilda och jag varit inne på stan i Eskilstuna och fixat present till Elin som fyller år på lördag. Jag har köpt en par underbara pilotbrillor och ett hårband :) En liten söt brosch för att rädda barnen också :) Åt mat på stan och pratade massa! Sån tid betyder mycket för mig! Thaanx Tilda!

Nu funderar jag på vad jag ska göra för att utnyttja solen så mycket som möjligt. Hämta Nalle eller ta en promenad till Romantica och köpa vårblommor.. kanske både och?

Har btw kollat på både nya The City och Gossip Girl och det var inte så tokigt :) Jag kräver en andra säsong på The City eftersom det slutade så tråkigt. Ingenting blev som jag ville! Gossip Girl är lite väl messy just nu... Snart drar the Hills igång igen Yeah! Det är mycket serier nu! Jag fick dessutom massa avsnitt av Privileged ifrån Lindha som jag ska titta på när jag har tid :) Hihi!


Neeej, som sagt, UT I SOLEN! pussssss


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hellu.. Ja det va ju tur det :) mm oslo va riktigt bra, bara över helgen men behövde ett break. väldigt sugen på att åka dit blev man verkligen, leva i sin lilla bubbla :) gillart! jag pluggar o står i. i karlstad är jag.. men i arboga o tentapluggar en vecka nu. vad gör du själv? verkade som du hade ett par jobb? :) ha de så bra. kramkram

Anonym sa...

håkan hellström <3