8 juni 2009

Anna Ternheim

Åhh vilken bra dag idag har varit :) Jag har varit ute i Torpa med pappa och pumpat däcken på min bil, efter det åkte jag till Tuna Park där jag fixade min mobil som varit lite labil den senaste tiden. Den är bättre nu, men det tråkiga är att alla mina sms har försvunnit.. Efter Tuna åkte jag iallafall vidare till Strängnäs där jag träffade Fia och Arber. Vi åt glass i Västerviken och tog en tur med Fias brorsa i båten.. sen gick vi hem till la familia och åt lax med spenat och färsk potatis :D Me like! Sen kom Melissa också och det var kul och se henne..det var länge sen sist! Dagen tog inte slut där för sen åkte jag hem till Eskilstuna och gick på Anna Ternheims koncert tillsammans med Jennie och Sofia. Myys! Nu sitter jag i min lägenhet och ska strax sova.. ska bara lägga ut lite bilder först tänkte jag :)

Inga kommentarer: