8 juni 2009

Questions

1. Svara på frågorna.
2. Ta bort en fråga du inte gillar och lägg till en ny.
3. Skicka vidare...


1. Vilken parfym använder du?
Har en väldig massa olika, men jag är rätt dålig på att använda parfym faktiskt, haha!
2. Bästa sättet att spendera en söndag?
Tillsammans med vänner, då spelar det ingen roll vad man gör.
3. Vad läser du just nu?
Dom här frågorna ;)
4. Dagens höjdpunkt?
Båtturen med Fia, Arber och Max.
5. Har du några syskon?
Jaa, en lillebror
6. Vad var ditt senaste inköp?
Tallrikar ifrån Höganäs
7. Vad är ditt favoritdjur?
Katt
8. Vad är ditt viktigaste mål för tillfället?
Att komma in på skola till hösten
9. Använder du armbandsur?
Jaa, jag älskar klockor!
10. Vilken är din ögonfärg?
Lysande blå
11. Om du kunde ändra något hos dig själv, vad skulle det vara?
Jag skulle vilja vara lite mer mystisk.. jag är dålig på att vara mystisk, haha!
12. Om du kunde vara var som helst i världen de kommande timmarna, var skulle du då vara?
I Kalifornien
13. Vad värdesätter du hos dina vänner?
Att de får mig att skratta och att de tröstar mig när jag gråter
14. Vad är dina sommarplaner?
Inga, än så länge, men jag känner ändå på mig att det blir en bra sommar :)
15. Vilket är ditt drömyrke?
Inredningsarkitekt
16. Vilket av plaggen i din garderob är din favorit?
Någon av alla mina svarta klänningar
17. Vad får dig att gråta?
I stort sett alla TV-serier, och såklart om något tråkigt händer mig eller någon runt mig. Stress och när folk inte tror på mig får mig också att gråta. När någon talar om för mig hur värdefull jag är gråter jag som en tok…
18. Nämn tre saker som får dig att le.
Det finns rätt mycket saker som får mig att le.. jag ler rätt ofta :) Men när folk uppmärksammar mig eller typ kan mitt namn fast jag inte tror att dom kan det och sånt så ler jag lite för mig själv, sen är det lätt att le åt folk som man kan se försöker vara coola fast dom inte riktigt lyckas, sist med inte minst får i stort sett alla barn mig att le.. det spelar ingen roll vad dom gör :)
19. Favorit inredningsstil?
Jag hittar liksom grejer jag gillar i allt och jag ändrar stil hela tiden. Jag skulle behöva typ en skyskrapa med lägenheter för att få in alla stilar jag gillar :)
20. Vilka är dina favoritserier på tv?
The Hills, Desperate Housewives, Gossip Girl, Greys, m.fl.
21. Vad har du på dig just nu?
Svarta leggings, ett långt ljuspeachfärgat linne och en svart halsduk
22. Vilket är ditt favoritgodis?
Non stop
23. Hur många barn vill du ha?
Det spelar mig inte så stor roll. Men fler än ett helst…
24. Vad lyssnar du på när du kör bil?
The Sounds gärna.. fast oftast Britney Spears, haha!

Inga kommentarer: