19 juli 2009

Ytligheter

Mina vänner :) Trevligt att ni fortfarande är med mig efter det alldeles för allvarliga inlägget innan! Nu är jag back on track och jag har bestämt för att skriva mer om oväsentliga saker. Som vad jag shoppar och vad jag gör om dagarna!


Idag har jag varit lite halvtrött efter gårdagens myskväll med mina tjejer som spårade lite och slutade på Magasinsgatan där vi väckte alla även på den västra sidan av Kungsan (den östra var redan avklarad) ;P

Idag kom också mina kusiner och deras föräldrar till oss ifrån Österrike. Mysigt att ha dom i Sverige igen! Mamma och jag fixade mat och till efterrätt blev det blåbärspaj av blåbären vi plockade igår.. mums!



Nu är jag i Eskilstuna igen och ligger under mitt glödheta duntäcke och funderar på hur jag ska kunna sänka temperaturen i lägenheten. Jag har snokat mig fram till en blogg som jag ligger och läser igenom nu. Tänk vad ratsit och facebook kan göra ;)

Inga kommentarer: