24 augusti 2009

Borttappade ting

Mina vänner! Trevligt att ha er här :) Som ni kanske märkt så har jag inte lagt upp några bilder från min digitalkamera på senaste tiden och vet ni vad det beror på? Joo, det är så att jag har tappat bort min kamera och jag hittar den inte NÅGONSTANS. Det gör mig lite galen! Om någon har någon aning om vart den kan vara eller om någon känner något medium som kanske kan berätta så skulle det typ göra min månad. Jag fattar verkligen inte vart den kan ha tagit vägen. Konstigast av allt är att jag har kvar minneskortet så jag har tappat bort den utan minneskort, vilket betyder att den borde vara någonstans där jag har suttit vid datorn och lagt över bilderna. Jag fattar nada. Har kollat igenom både min lägenhet och mammas och pappas hus. Gaaah!

Inga kommentarer: