18 augusti 2009

Fotobok


Jag var precis inne på Nevnariens blogg och såg ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till. Just nu erbjuder Fujifilm en gratis fotobok. Det enda du måste göra är att skriva lite om fotoboken på din blogg och sedan fylla i en intresseanmälan. Eftersom fotoboken normaltsett är värd 344:- så tycker jag att det är ett magnifikt erbjudande :) Gå in här så löser sig resten http://www.fujidirekt.se/blogga/

Nu gäller det bara att fundera ut vilka bilder jag vill använda!
Kanske blir det en bok till mamma och pappa med deras bröllopsbilder, eller varför inte lite sköna semester bilder i från sommaren som gått? Man kan ju i stort sett sätta ihop vad som helst. Kanske ett egoalbum till någon man tror saknar en, HA! ;) Jaa, ni bestämmer själva vad ni vill göra med era.. jag ska sova på saken!

Inga kommentarer: