12 augusti 2009

Harryskväll

Jaa, igår blev det en utekväll med tjejerna på Harrys :) Förfest i min lilla lägenhet innan vi vinglade ner mot stan ;P Stannade vid en karusell efter att vi gått över bron. Jag tror aldrig att jag skrikit så mycket när jag åkt karusell som jag gjorde igår, haha! Men det var sjukt kul :D
Träffade min älskade lillasyster som äntligen har kommit hem ifrån USA. Det var myyys!
Peter Siepen och hans pinsamma (hoppas dom aldrig får tag på det här inlägget :P) tjejer stod på scenen. Siepen dj:ade och tjejerna "dansade", precis som sist vi var där.
Idag har jag varit på förundersökning för laseroperationen av ögonen. Det gick väl sådär kan man säga. Hon sa att hon tyckte att min syn hade försämrats för mycket under de senaste åren och att det troligen inte var tillräckligt stabil för att det skulle vara värt att göra en operation. Men nu håller jag på o kollar lite med mina gamla optiker för att se hur mycket den egentligen har ändrats..

Inga kommentarer: