13 augusti 2009

Cold

Jag funderar på om jag borde ringa någon läkare imorgon och låta lite förbannad. Jag har i stort sett varit förkyld enda sen i slutet på förra året och nu börjar jag bli rättså trött på den här skiten. Jag var på koll i våras men då lyssnade läkaren bara lite på mina lungor och sa att det var minsann inget fel på mig. Lite märkligt tycker jag. Jag bad honom att ta ett blodprov och kolla om det var någonting fel på mitt immunförsvar, men det bemödade han sig inte om att göra.
Det jobbiga med min förkylning som det är nu är att jag inte är supersjuk så att jag måste ligga och sova hela dagarna. Ingen feber heller. När man blir sådär supersjuk brukar det ju liksom vara i någon vecka och sen gå över.. men nej! Är det inte hosta så är det täppt näsa eller lock för öronen eller något annat härligt symptom och jag börjar bli trött på att inte känna mig pigg. Damn!
Sådär nu fick ni höra hur synd jag tycker om mig själv. Stackars er! :) Tur att ni kan hoppa över det ni inte orkar läsa! Haha!
Time to sleep! pusspuss

1 kommentar:

Resistansen sa...

GE DOM VAD DOM TÅL DOM JÄVLARNA! Annars kan jag rekommendera Carema, det är privat men du blir tagen på allvar. Det finns i Köping bland annat, där var jag. Dom var väldigt seriösa.