13 augusti 2009

Tragik

På vägen in mot stan körde jag förbi olyckan på E20 ovanför McDonalds. Alltid lika obehagligt att åka förbi en olycksplats eftersom man börjar fundera på om någon är skadad eller om någon man känner är inblandad. Nu har jag varit inne på Eskilstuna Kurirens hemsida och läst att föraren i bilen var skadad, men inte allvarligt.


Annars har idag varit en slödag. Jag har läst massa i min nya bok och sen jag kom in till lägenheten har jag tvättat all min tvätt. Och strax innan sju ringde Elin och frågade om jag kunde åka och byta en väska åt henne på TunaPark eftersom hon inte skulle hinna innan det stängde eftersom hon tränade. Så det har jag också gjort. Men annars har det varit en stendöd dag.
Imorgon blir det jobb på ICA och kanske händer det något kul på kvällen sen.. vi får väl se :)

2 kommentarer:

matilda sa...

tjoo.
filåt att jag inte svarade på ditt mess. men jag har vart in till v-ås och sen så sov jag som en stock eftersom jag blev väckt så tidigt och att jag skulle jobba hela natten. :P

retzina sa...

det är lungt babyboo! jag läste din blogg nyss och såg att du varit inne hos din mamma! har du pratat med henne nu? hoppas allt gått bra! pusss