16 augusti 2009

Saturday night fever

Idag har jag fortsatt min trend - bara äta ute - och varit ute på stan och ätit med Annemie :) Det blev lunch på Sylvia eftersom Annemie var inne i stan för att skjutsa en brud (och nu menar jag en brud som i bröllopsbrud) som skulle sminka sig på Make Up Store innan vigseln :) Jag kan avslöja att vi enormt eftertraktade på stan. Kändes som varenda man dreglade när vi gick längs Kungsgatan. Något slags appeal måste vi iallafall ha haft eftersom dom inte kunde låta bli att ropa/vissla/ta kort på oss. Haha! Galet! Måste bero på att det är Å-fest och en massa fulla främlingar kommer till stan, eller?! ;)



Förövrigt har jag varit lite wacko idag. Jag har till och med tackat nej till att dricka vin och äta kräftor med mina vänner. Jag kände bara för att vara med mig själv och ta det lugnt. Ta inte illa upp någon, men ibland behöver jag bara det :) Skjutsade iallafall precis in tjejerna till stan eftersom de skulle in på krogen. Vi slängde i Gotlandsskivan och skrek med till musiken! Där kompromissar jag inte!
__________________________________________________
Om ni har missat den här sidan måste jag bara säga. Gå in där! Jag har gapskrattat för mig själv i över en halv timme! http://www.argalappen.se/

Inga kommentarer: