1 september 2009

Goddagens

Hej bloggen! Ledsen att jag inte varit så aktiv, men så blir det väl när man börjar skola samtidigt som man jobbar och försöker hålla ordning på allt och alla runt omkring sig.
Idag har jag varit hos läkaren och kollar upp min kroniska förkylning ;) Läkaren var supertrevlig så jag tänkte försöka få henne som min ordinarie läkare. Hon sa att jag var stressad, vilket jag tyckte var lite konstigt, eftersom jag inte känner mig stressad. Men tydligen! Jag fick göra blod- och näsprov också och jag kan säga att jag hellre gör tio blodprov än ett näsprov för det var typ det äckligaste jag har gjort. Dom körde upp en decimeterlång ståltråd med en tops på toppen i min näsa och det gjorde så sjuuukt ont! Så det gör jag helst inte om! Men nu har dom iallafall proverna så nu ska vi se vad dom visar. Hon sa att locken i mina öron beror på att jag är svullen i näsa, hals och öron, så när svullnaden går ner försvinner det. (Anledningen till att jag skriver det här här är inte bara för att jag jättegärna vill att ni ska veta utan också för att jag ska kunna gå tillbaka och kolla datum och vad dom sagt)
Igår hade vi inventering på ICA och det gick jättebra faktiskt. Jag trodde att det skulle vara mycket tråkigare, men jag fick jobba med Linda typ hela tiden och med henne har man fan inte tråkigt ;) Haha! Det roligaste var när Linda började ifrågasätta varför det var så lite folk i butiken. Jag undrade också varför det var helt tomt, men sen tänkte jag inte så mycket mer på det. Efter en stund går Linda in i personalrummet och sen kommer hon ut och asgarvar. -Det är inte så konstigt att det inte är någon mer än vi i butiken, vi stängde ju fan för en timme sen! Haha! :) Sån koll har vi när vi stökar runt!
Nu ska jag sätta igång med dillkött och äppelmuffins! See yaaaah!



Inga kommentarer: